Nowa Hala Urania zyskała ogromny potencjał nie tylko sportowy, ale i dla biznesu. Ma świetnie zaprojektowane przestrzenie konferencyjne, eventowe, biura na wynajem z atrakcyjnym patio, po raz pierwszy w regionie loże VIP dla firm czy nowoczesne możliwości reklamowe znane dotychczas tylko z największych widowisk. Jak pod najsłynniejszą kopułą Warmii i Mazur można rozwijać i promować biznes?

Hala Urania: serce obiektu: arena główna

4046 miejsc na trybunach stałych i mobilnych, które rozsuwa się elektrycznie oraz dodatkowe miejsca na płycie głównej, która ma powierzchnię ćwierć hektara – takiej przestrzeni eventowej na Warmii i Mazurach jeszcze nie było. Główna Arena Hali Urania to bezkonkurencyjny obiekt dla największych imprez halowych – od wydarzeń estradowych, przez imprezy targowe, aż po zawody sportowe. Wysoka na 29 m arena daje możliwość organizacji nawet takich imprez jak pokazy motocrossowych akrobacji. Nad płytą główną areny wisi czteroekranowy cube ledowy – dający ogromne możliwości działań reklamowych. Hala dysponuje również swoją sceną z kratownicą o maksymalnym rozmiarze 14×14 m.

Baza szkoleniowa: sala konferencyjna

W ustawieniu kinowym można zorganizować w niej szkolenie dla 200 osób. Ale 230-metrową powierzchnię dzieli się też na dwa moduły, w zależności od potrzeb. Elektroniką sali (rzutnik, wysuwany ekran, dźwięk, klimatyzacja, ogrzewanie, światło) steruje się za pomocą jednego, intuicyjnego tabletu. Za ścianą sali konferencyjnej jest pomieszczenie cateringowe, więc podczas przerwy w szkoleniu można zorganizować pełne wyżywienie lub słodki bufet. Ale największą atrakcją sali jest bezpośrednie wyjście na unikatowe patio.

KLIKNIJ, aby posłuchać naszego podcastu
MADE IN Warmia & Mazury Podcasts

Część bardziej kameralna: Arena mała

Choć to przestrzeń dedykowana dla sportu, to na Arenie Małej, czyli hali bocznej, można również zorganizować koncert, konferencję, imprezę firmową czy targi. Jej powierzchnia to półtora tys. mkw., a na widowni może pomieścić 1000 osób (500 na trybunach plus 500 na dostawionych miejscach). Sala ma osobne wejście i dedykowane sanitariaty, dzięki czemu stanowi autonomiczną przestrzeń Hali Urania, nie kolidując z wydarzeniami na głównej arenie.

Hala Urania: biznesowo i luksusowo: Loża VIP

Takich przestrzeni biznesowych w regionie jeszcze nie było – mowa o czterech lożach VIP, z których przez przeszkloną ścianę można oglądać wydarzenie na Arenie Głównej. Można ją wynająć jedynie długoterminowo. A w najdroższym z pakietów, wspólnie z przyjaciółmi lub biznesowymi kontrahentami, można podziwiać wszystkie wydarzenia bez zabiegania o bilety. Loże są w dwóch wielkościach: 30 i 50 mkw. Do niektórych przypisane są sąsiadujące z nią krzesełka na trybunie VIP. W cenie są też dedykowane miejsca na parkingu podziemnym z oddzielną windą. Choć loże są już wyposażone w podstawowej meble, to po podpisaniu rocznej umowy można je swobodnie przearanżować wedle własnych potrzeb, wraz z zapleczem cateringowym. A na szybie, którą widać niemal z każdej części hali – nakleić logo własnej firmy. Co ciekawe, loża dostępna będzie również w ciągu dnia poza wydarzeniami na hali. Zatem może służyć jako nietypowe miejsce biznesowych spotkań.

Pracować w Hali Urania?: Powierzchnie biurowe

To jedna z najciekawszych alternatyw na siedzibę firmy w Olsztynie – mam biuro w Hali Urania. Brzmi dumnie? Położone blisko centrum miasta, przystanków autobusowych i tramwajowych. Do tego w jednym z symboli Olsztyna i regionu – nikomu nie musisz tłumaczyć gdzie stacjonujesz. Co ciekawe, dzięki energii elektrycznej z fotowoltaiki oraz pompom ciepła, można spodziewać się niskich kosztów eksploatacyjnych. Do dyspozycji jest 11 biur o powierzchniach 19–25 mkw. Do nich przypisane są dwa pomieszczenia socjalne oraz punkt ksero. Z części biur jest wyjście na patio, które latem może być odskocznią od biurka.

Hala Urania jako nośnik komunikacji wizerunkowej, niczym na transmisjach NBA

W całej Hali Urania wisi 55 ekranów ledowych o przekątnych 55–75 cali. W czasie wydarzeń, poza niezbędnymi komunikatami mogą wyświetlać się na nich reklamy. Emisję spotów multimedialnych można wykupić również na czterech ekranach wiszących nad boiskiem areny głównej. Wyświetlane będą podczas meczów i innych wydarzeń. Kiedyś oglądało się takie tylko na transmisjach NBA.

  • Tekst: Michał Bartoszewicz
  • obraz: arch. Hala Urania