Po takim spotkaniu już nikt was nie zagnie pytaniem: kim jest twój klient? Pierwszy tegoroczny cykl konferencji BIZNES WIR poświęciliśmy zagadnieniu – wydawałoby się – leżącemu u podstaw każdego prowadzonego biznesu: jak zdefiniować, a następnie uwieść kogoś najważniejszego, czyli klienta.

Partnerem cyklu BIZNES WIR jest Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

W środę 13 marca, w sali konferencyjnej z najpiękniejszymi widokami (w Restauracji Przystań) prelegenci i wykładowcy podzielili się swoim doświadczeniem w budowaniu lojalnych relacji z odbiorcami produktów i usług. W dość barwnie i energetycznie zaprezentowanym wykładzie Macieja Martowicza, doświadczonego stratega marek znanego w sieci jako #CoachSamoZło, klient pojawił się jako kot, ten trudny do uchwycenia, potrafiący z gracją omijać wszelkie haczyki na które chcemy go złapać. – Jeśli nie mamy tej przysłowiowej wędzonej ryby dla kota, to nie mamy klienta – podkreślił. I podał jednocześnie korytarz szczęścia, który prowadzi do serca klienta: poznać się z nim, polubić, zdobyć jego zaufanie, dać mu szansę przetestować nasz produkt czy usługę, kupić ją, ale potem sprawić, by klient z nami pozostał, pokochał nas, a na końcu polecił innym.

KLIKNIJ, aby posłuchać naszego podcastu
MADE IN Warmia & Mazury Podcasts

Wykład poprzedził panel dyskusyjny prowadzony przez naszego dyrektora kreatywnego Michała Bartoszewicza ze znanymi olsztyńskimi praktykami biznesu i marketingu: Anną Ciesielską (Instytut Przedsiębiorczości), Dorotą Kłyszewską (dyrektorka Hotel Park), Marzeną Tarasiewicz (Makeupowania, marka ślubna LA.LILA) oraz Oskarem Wojciechowiczem (Yamaha i KTM Olsztyn, Agencja Cyfrowa Revinners).Jakie doświadczenia budują relacje z klientem? Dlaczego poznanie jego potrzeb jest kluczowe i jak skroić ofertę szytą na miarę klienta twojej firmy? Padło wiele cennych tropów na nurtujące przedsiębiorców tematy.

Konferencję tradycyjnie zwieńczyły Szybkie Randki Biznesowe. Jeśli w dwie minuty w gronie innych uczestników trafnie zaprezentowaliście oczekiwania co do relacji, których szukacie w biznesie, z pewnością po konferencji wasza baza kontaktów urosła.

Podczas wydarzenia można było także uzyskać informacje od pracowników Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Olsztynie działającego przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko – Mazurskiego dla przedsiębiorców zainteresowanych uzyskaniem dofinansowania ze środków UE

Partnerzy Wydarzenia:

  • Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko – Mazurskiego Warmia i Mazury w Olsztynie
  • Restauracja Przystań

Poznaj sylwetki Prelegentów

ANNA CIESIELSKA

  • Współwłaścicielka Działu Marketingu
  • Wiceprezeska Instytutu Przedsiębiorczości i Nowych Technologii Sp. z o.o. 
  • W 2024 wykładowczyni akademicka prowadząca STRATEGIE MARKETINGOWE na MBA
  • stale zaangażowana społecznie w lokalne inicjatywy 


Łączy ponad 15-letnie doświadczenie managera w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem z praktyką konsultanta biznesowego. Posiada doświadczenie w różnych sektorach rynku. Bazując na zdobytej wiedzy i doświadczeniu buduje i rozwija przedsiębiorstwa kładąc nacisk na wyznaczanie celów oraz organizację procesów. Posiada potwierdzone sukcesy finansowe klientów i referencje z wykonanej pracy. Od 2017 roku jest związana z rynkiem startupów, gdzie pełni rolę Managera Inkubacji z ramienia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Posiada aktualnie 80% skuteczność uzyskanego finansowania z 1.1.2 dla prowadzonych procesów inkubacji startupów. Jest absolutną pasjonatką swojej pracy. Jej ogromnym atutem jest umiejętność dostrzegania szerokiego obrazu i otoczenia organizacji. 

Dorota Kłyszewska

Dyrektor Hotelu HP Park w Olsztynie.

Dyrektor Regionalna woj. warmińsko-mazurskiego w IGHP

Maciej Martowicz vel CoachSamoZUO

Strateg marketingu, brandingu i sprzedaży B2B. Consultant zarządów firm B2B.
Urodzony w Olsztynie na Zatorzu w 1967 r. Wyjechał z Olsztyna zaraz po maturze do TriCity. Zawodowo pół życia spędził w Warszawie i czasami zagranicą. 16 lat pracował dla znanych międzynarodowych korporacji. Kolejne 10 lat zarządzał polskimi firmami MŚP.Ex dyrektor marketingu i sprzedaży oraz zarządzający w takich firmach jak : PepsiCo, Pizza Hut/KFC, Cyfrowy Polsat, Renault Polska, Amplico Poland, MetLife, Warta S.A., Eurotel S.A., Marcopol, Wkręt Met Klimas, Grupa Renault Adamowscy, Stomil Bydgoszcz, Ecol – Unicon. Od 10 lat przedsiębiorca. Założyciel i właściciel butikowej firmy doradczo – szkoleniowej Aloha Marketing, twórca i właściciel marki CoachSamoZUO, współwłaściciel firmy ECO-Warmia sp. z o.o., współwłaściciel rodzinnej firmy Aloha BeautyLogic Clinic (salon i gabinety kosmetologii estetycznej) w Olszynie.
Wykładowca: WSB Uniwersytet Merito Gdańsk, Politechnika Gdańska, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości, Akademia Oponiarska PZPO. Ambasador Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego wraz z kpt Romanem Paszke i Grzegorzem Dudą (TVN).

 

Marzena Tarasiewicz 

Ekspert w dziedzinie makijażu i stylizacji ślubnej. Właścicielka studia wizażu i stylizacji Makeupownia Marzena Tarasiewicz, współwłaścicielka marki ślubnej LA.LILA. Wicemistrzyni Polski Makijażu Artystycznego i Stylizacji, finalistka Mistrzostw Europy w Pradze. Artysta Roku 2016 w kategorii „krok po kroku”. Współpracuje przy programach telewizyjnych realizowanych dla TVN Style – „W czym do ślubu” oraz „Panny Młode Ponad Miarę” jako doradca wizerunkowy.

Pasjonatka swojej pracy, uzależniona od kolorowego świata kosmetyków, tworzenia i upiększania rzeczywistości. Ma za sobą setki przepracowanych godzin na planach zdjęciowych, zarówno przy reklamach, sesjach wizerunkowych, jak i przy sesjach beauty oraz sesjach prywatnych. Jest perfekcjonistką, a jej makijaże są dopracowane w każdym detalu. Wykazuje dużą dbałość o komfort osoby, której wykonuje makijaż i każdą kobietę traktuje w sposób wyjątkowy – jak gwiazdę. Wizaż i stylizacja to jej wielka miłość, sposób na życie i przede wszystkim ogromna pasja. Jej talent i doświadczenie to gwarancja solidnej dawki wiedzy oraz niezwykłej techniki. Współpracowała m.in. z Marceliną Zawadzką, Mają Sablewską, Izabellą Krzan oraz Pauliną Krupińską, Agatą Biernat.

Oskar Wojciechowicz

To lider biznesowy, którego perfekcjonizm i pasja do sportu doskonale komponują się z jego profesjonalną działalnością. Pełniąc funkcję Prezesa Zarządu w Grupie Moto Rewolucja oraz Revinners, Oskar nieustannie podnosi poprzeczkę w branżach motoryzacyjnej i cyfrowej, angażując się w każdy projekt
z niezachwianym zamiłowaniem do doskonałości.
Pod jego kierownictwem, Grupa Moto Rewolucja zyskała miano lidera w sprzedaży motocykli i oryginalnych części KTM oraz Yamaha na terenie regionu Central East Europe, skutecznie wykorzystując zaawansowane strategie e-commerce, by zaspokajać potrzeby tysięcy klientów. Revinners zaś, będąc nowym przedsięwzięciem Oskara, jako Agencja Cyfrowa, skupia się na wykorzystaniu jego umiejętności w kreowaniu strategii online, budowaniu świadomości marki i skalowaniu sprzedaży, świadcząc usługi o globalnym zasięgu.
Jego zamiłowanie do sportu ma znaczący wpływ na podejście biznesowe Oskara. Jako vice mistrz Polski w motocrossie, wykazuje się nie tylko pasją do rywalizacji, ale również determinacją i zdolnością do podejmowania kalkulowanego ryzyka. Doświadczenia w ekstremalnych sportach, takich jak skoki w kombinezonie wingsuit (ponad 1500 skoków ze spadochronem), podkreślają jego wytrwałość w dążeniu do trudnych celów i umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Jego zainteresowania fitness i kickboxingiem odzwierciedlają dążenie do dyscypliny, samodoskonalenia oraz utrzymania optymalnej formy fizycznej i psychicznej, co bezpośrednio przekłada się na efektywność w roli lidera.

BIZNES WIR – FOTORELACJA