Ubezpieczenia to dla nich wyzwania. Ale mówią, że nie ma wyzwań niemożliwych do realizacji. 

Największe firmy ubezpieczeniowe z którymi współpracują, mają do nich na tyle duże zaufanie, że pozwalają im tworzyć własne produkty ubezpieczeniowe. – Jakiś czas temu trafiła do nas duża firma zajmująca się organizacją wydarzeń sportowych. W żadnej z firm ubezpieczeniowych nie mogliśmy znaleźć oferty, która spełniałaby jej potrzeby – zaczyna opowiadać Paweł Werner, multiagent ubezpieczeniowy z Centrum Ubezpieczeń Maxima. – Nie pracujemy jak większość agentów z porównywarkami, ale oferty opracowujemy z kierownictwem firm ubezpieczeniowych, dlatego możemy zaproponować zupełnie nowe rozwiązania. I po rozmowie z dyrektorem jednej z firm, dostaliśmy zielone światło na przygotowanie indywidualnego produktu ubezpieczeniowego. To wyraz ogromnego zaufania za strony firmy, bo takie przedsięwzięcie wymaga i zaawansowanych analiz, i ogromnego doświadczenia agenta.

Nad każdą taką ofertą w Maximie pracuje zespół specjalistów. – Ubezpieczenia to branża, która nieustannie ewoluuje, nie ma chwili stabilizacji. Dlatego jeden człowiek nie jest w stanie być na bieżąco z najdrobniejszymi niuansami, które pojawiają się w ofertach wszystkich firm. A przecież trzeba to wiedzieć, by przygotować rozwiązanie najkorzystniejsze – wyjaśnia Piotr Szczepkowski, multiagent ubezpieczeniowy z Centrum Ubezpieczeń Maxima. – Chcemy mieć rozpracowany każdy najdrobniejszy detal, dlatego rozdzielamy zadania, a na koniec cały zespół pracuje przy stole nad końcową ofertą. Czasem to jak układanie kostki Rubika – jesteśmy pewni, że się da, ale trzeba spróbować wielu rozwiązań, by stworzyć dla klienta maksymalnie korzystną ofertę. 

Dzięki temu Maxima pomaga oszczędzić firmom, które mają ogromne floty, równie ogromne pieniądze. – Niedawno przygotowywaliśmy ofertę dla klienta, który pracował z tym samym agentem ubezpieczeniowym ponad 10 lat – przytacza Piotr Szczepkowski. – Z naszych doświadczeń wynika, że większość takich „zasiedzianych” relacji wykorzystywana jest do przedłużania niekorzystnych umów, by uzyskać większą prowizję. A są rozwiązania, dzięki którym pozwalamy zaoszczędzić dużym klientom kilkadziesiąt, czasem nawet kilkaset tysięcy złotych rocznie. Przedsiębiorcy są w szoku. Dzięki temu, że jesteśmy dla wielu firm ubezpieczeniowych jednym z kluczowych partnerów, otrzymujemy ogromne rabaty już na samym starcie. 

Paweł Werner dodaje: – Gdyby choć połowa branży ubezpieczeniowej miała podejście podobne do naszego, nie byłoby… tej drugiej połowy. Współpracujemy z ogromną korporacją ubezpieczeniową, która ma miliardowe obroty, dzięki takiemu zapleczu dostajemy czasem niewiarygodnie wręcz korzystne oferty. I z nimi idziemy do klienta.

No właśnie, mimo iż Centrum Ubezpieczeń Maxima ma dla indywidualnych klientów dwa oddziały w Olsztynie, to i tak z klientami biznesowymi pracuje nad ofertami w siedzibach ich firm. By zaoszczędzić im nie tylko pieniędzy, ale i cennego czasu. – Obsługujemy klientów od ogromnych hurtowników branży spożywczej, przez branżę budowlaną, sieci autoryzowanych serwisów samochodów, aż po ogromne gospodarstwa rolnicze i stocznie – wylicza Piotr Szczepkowski i dodaje „smaczek” na koniec: Jeśli widzicie w Olsztynie jakieś egzotyczne i bardzo drogie auto, można mieć niemal całkowitą pewność, że jest ubezpieczone u nas. Znajdujemy bowiem ich właścicielom lepsze oferty, niż ich dotychczasowe, które – jak sami twierdzą – były wynegocjowane na specjalnych warunkach.

Tekst: Michał Bartoszewicz, obraz: Agnieszka Blonka

Piotr Szczepkowski:
ubezpieczenia korporacyjne, ubezpieczenia firm 

tel. 511 980 000, szczepkowski@maximacu.pl 

Paweł Werner:

ubezpieczenia samochodów marki premium,
flot samochodowych

tel. 509 325 151, werner@maximacu.pl 

Nasze biura: 

C.H. Viktor 

Olsztyn, Al. Piłsudkiego 50 

tel. 784 321 758 

Stokrotka 

Olsztyn, ul. Laszki 11 

tel. 530 782 536 

Dajtki, ul. Żytnia 70H (zapraszamy od 1 lipca)

tel. 575 902 601

www.maximacu.pl 

biuro@maximacu.pl