Niemcy, Austria i Szwajcaria czekają na twoją firmę.
Sprawdź czy możesz rozwinąć swoją firmę dzięki współpracy z przedsiębiorcami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Wydarzenie „Otwarcie na kraje DACHL” organizowane przez Warmińsko-Mazurskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów w Olsztynie zaprasza już 18 września lokalnych przedsiębiorców do nawiązania współpracy gospodarczej z zagranicznymi firmami z krajów z obszaru DACHL.
Już 18 września w olsztyńskim Hotelu Omega.
Kraje DACHL, czyli Niemcy, Austria i Szwajcaria, dzięki swojej stabilności ekonomicznej, innowacyjnemu podejściu do technologii i biznesu oraz strategicznemu położeniu, stanowią kluczowe bramy do europejskiego rynku dla firm z Warmii i Mazur. A wydarzenie „Otwarcie na kraje DACHL” stanowi wyjątkową okazję do zrozumienia tych dynamicznych rynków i nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Wydarzenie to organizowane jest Warmińsko-Mazurskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów działające w strukturach Urzędu Marszałkowskiego.
Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) zainteresowanych ekspansją na rynki niemieckojęzyczne – Niemcy, Austrię i Szwajcarię. Będzie to doskonała okazja do zacieśnienia współpracy gospodarczej między lokalnymi przedsiębiorstwami a rynkami niemieckojęzycznymi. Wydarzenia stanowi nieocenioną okazję dla przedsiębiorców z Warmii i Mazur, aby nie tylko poszerzyć swoje horyzonty biznesowe, ale również zrozumieć skomplikowaną dynamikę handlu międzynarodowego. Dzięki temu mogą lepiej przygotować się do wejścia na rynki, które są kluczowe dla wzrostu gospodarczego regionu Warmii i Mazur.
Czego możesz spodziewać się podczas wydarzenia?
Prelekcja: „Przebieg transakcji w handlu zagranicznym – od określenia towaru/usługi po zawarcie umowy” Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie negocjować i zamykać transakcje międzynarodowe, z naciskiem na specyfikę rynku niemieckojęzycznego.
Prelekcja: „Działalność promocyjna w eksporcie – charakterystyka klienta na rynku niemieckojęzycznym” Ekspozycja na to, jak dostosować strategie marketingowe do oczekiwań i preferencji klientów niemieckojęzycznych.
Panel dyskusyjny: „Działania marketingowe na rynkach niemieckojęzycznych”
Dyskusja obejmie strategie reklamowe, PR, sprzedaż oraz uczestnictwo w targach międzynarodowych. W panelu udział wezmą specjaliści z Polski, Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podzielą się swoją wiedzą o rynkach niemieckojęzycznych, a także udzielą wskazówek, które działania marketingowe są najskuteczniejsze w tych krajach i dlaczego.
Rejestracja oraz szczegóły dotyczące wydarzenia: https://rejestracja.gmsynergy.com.pl/