Eleganckie wnętrza, przestrzeń jak w salonach marek premium i ekspozycja, która robi wrażenie. Nowy salon Kia w Olsztynie to nie tylko zmiana adresu – to nowy standard obsługi i zupełnie nowa jakość doświadczenia klienta. Sprawdziliśmy, co robi tak duże wrażenie na odwiedzających.
Nowy adres, nowy standard. Salon Kia w Olsztynie robi wrażenie od pierwszego kroku
Pierwszy samochód, hybrydowe Niro, został sprzedany już 28 minut po oficjalnym otwarciu nowego salonu KIA Plichta. Imponujący obiekt przy olsztyńskiej obwodnicy wprowadził klientów koreańskiej marki w świat, którego wcześniej nie mieli okazji posmakować. Stali klienci marki po pierwszej wizycie reagują niemal tym samym słowem: szok! Jeśli o postępie mówi się czasem w skali liniowej, to w tym przypadku mamy do czynienia z wystrzeleniem w kosmos. Olsztyński dealer KIA Plichta w błyskawicznym tempie wybudował, a w jeden weekend przeprowadził się do nowej lokalizacji tuż przy wjeździe do Olsztyna od strony Warszawy. – Z naszą szybką i zaskakującą dla klientów przeprowadzką było trochę jak z tym polonezem na studniówce: wyszedł świetnie, ale solidnie ćwiczony miesiącami – sięga po ciekawe porównanie Marcin Kawałko, dyrektor oddziału KIA Plichta Olsztyn.
Kia w stylu premium. Nowy salon w Olsztynie zmienia doświadczenie klienta
Grupa Plichta to pochodząca z Trójmiasta jedna z najmocniejszych w kraju grup dilerskich, która skupia już 16 marek w 32 salonach. We wszystkich zatrudnia niemal 1000 doradców, by świadczyć klientom pełen wachlarz usług związanych z zakupem i użytkowaniem samochodu. Zgodnie ze strategią rozwojową Grupy Plichta, nowe lokalizacje ich salonów powstają przy głównych arteriach komunikacyjnych i obwodnicach, gdzie tworzy się przyszłość biznesowa miast, zapewniając jednocześnie dogodny dostęp do swojej oferty. Po dotychczasowej lokalizacji przy ul. Lubelskiej (obok istniejącego salonu Ford Plichta), w nowej pozostała tylko nazwa, bo cała reszta przeszła wielką przemianę.
Nowy salon Kia w Olsztynie ujmuje nie tylko elegancją i dizajnem wnętrza z drewnianymi akcentami, ale przede wszystkim przestrzenią i możliwościami obsługi klientów: poczekalnie jak w prestiżowych gabinetach, a hale serwisowe w pełni transparentne. Przeszklona przestrzeń pozwoli ciekawskim oczom podpatrywać pracę mechaników.
Serwis bez czekania. Więcej miejsca, więcej mechaników, krótszy czas
Liczba stanowisk serwisowych wpłynęła na szybkość obsługi. – W poprzednim serwisie mieliśmy cztery podnośniki serwisowe, tu – dziewięć, do tego oczywiście powiększony zespół mechaników, więc jeśli kiedyś czas oczekiwania na wizytę był wydłużony, dzisiaj naszą ambicją jest obsłużenie każdego w ciągu maksymalnie 2–3 dni – dodaje Marcin Kawałko.
W nowym salonie Kia w Olsztynie, w tak nowoczesnej przestrzeni można już bez ograniczeń wypełniać misję grupy Plichta: jakość ponad wszystkim i klient ponad wszystkim.
– Ci, którzy nas odwiedzają, porównują tę przestrzeń do salonów najbardziej prestiżowych marek, a na pewno przyświeca im poczucie, że weszli do całkowicie nowej jakości. Nie ukrywam, że ta przyjemność pracy udzieliła się też i naszej kadrze. Jest tu esencja funkcjonalności i jakości – zauważa dyrektor.
W nowej przestrzeni ekspozycyjnej jest miejsce na 13 aut. A całe drugie skrzydło salonu przeznaczone jest do sprzedaży aut używanych. To nie powinno dziwić, bo w tym akurat Grupa Plichta jest liderem w Polsce.
Tekst: Rafał Radzymiński, obraz: Arek Burcon
Kia Plichta Olsztyn
Tomaszkowo, ul. Pszczela 8 (nowa lokalizacja)
89 534 29 29
kiaplichta.pl