Rafał Radzymiński: Można powiedzieć, że jesteś twarzą samochodów użytkowych olsztyńskiego salonu Alcar Renault. Jak zaczęła się Twoja przygoda z motoryzacją?

Barbara Ulińska-Żurek (kierownik Centrum Obsługi Firm w Alcar Renault): Zawsze chciałam pracować przy samochodach. Kiedy w końcu przyniosłam CV do Alcar Renault, nie spodziewałam się, że trafię od razu na odpowiednie stanowisko. Jednak dzięki mojej pasji do motoryzacji oraz doświadczeniu, zaczęłam pracować w tym salonie, a po kilku etapach rekrutacji trafiłam do działu samochodów dostawczych, gdzie pracuję już od 14 lat.

Rafał Radzymiński: Co wyróżnia Renault Master w Twojej ofercie?

Barbara Ulińska-Żurek: Renault Master to zdecydowanie lider w segmencie samochodów dostawczych, który zdobył prestiżowy tytuł International Van of the Year (IVOTY). To auto, które łączy w sobie nowoczesny design, funkcjonalność i wyjątkową ekonomię. Dzięki temu, że można je dostosować do potrzeb firmy, jest to świetny wybór zarówno dla przedsiębiorców, jak i dla kierowców, którzy spędzają w samochodzie długie godziny.

Rafał Radzymiński: Jakie zmiany w konfiguracji samochodów dostawczych zauważyłaś w ostatnich latach?

Barbara Ulińska-Żurek: Przede wszystkim zauważam, że klienci coraz bardziej dbają o komfort kierowców. Renault Master ma świetnie zaprojektowaną kabinę, która przypomina przytulne biuro – szczególnie ważne dla tych, którzy spędzają w trasie długie godziny. Dodatkowo, dzisiejsi klienci traktują samochody dostawcze jak wizytówkę firmy, więc często wybierają odważne kolory, które będą pasować do logotypu ich marki. Alcar Renault w Olsztynie ma szeroką ofertę wersji Master, które można skonfigurować według indywidualnych potrzeb.

Rafał Radzymiński: Możesz opowiedzieć, jak ważna jest rola doradcy w sprzedaży aut dostawczych?

Barbara Ulińska-Żurek: W mojej pracy to nie tylko sprzedaż, ale także doradztwo. Klienci ufają mi na tyle, że często dokonują zakupu przez telefon lub sms-a, bez konieczności wizyty w salonie. Przez te 14 lat współpracowałam z setkami firm, co pozwoliło mi dobrze poznać ich potrzeby. Dlatego nie sprzedaję aut, tylko pomagam znaleźć rozwiązania idealne dla ich floty.

Rafał Radzymiński: Jakie innowacje wprowadza Renault Master, które ułatwiają codzienną pracę?

Barbara Ulińska-Żurek: Renault Master to auto z nowoczesnymi technologiami, które sprawiają, że jazda jest bezpieczniejsza i bardziej komfortowa. Wprowadzono system openR link, który umożliwia korzystanie z aplikacji Google, co ułatwia np. odczytywanie e-maili czy mapy Google. Dodatkowo, dostępne są systemy wspomagające prowadzenie, jak cyfrowe lusterko wsteczne, które pokazuje całą przestrzeń za autem. To idealne rozwiązanie, które sprawdza się zarówno w miastach, jak i podczas długich tras.

Rafał Radzymiński: Ile samochodów dostawczych sprzedałaś przez te 14 lat?

Barbara Ulińska-Żurek: Nie jestem w stanie dokładnie policzyć, ale z pewnością to więcej niż tysiąc aut. Często sprzedaję 20-30 aut miesięcznie, a większość transakcji odbywa się bezpośrednio przez telefon. Współpracuję z firmami, które regularnie wymieniają auta dostawcze, a niektóre z nich zamawiają te same modele przez lata. To dowód na to, jak ważne jest zaufanie i dbałość o relacje z klientami.

Rafał Radzymiński: Co jeszcze wyróżnia Renault Master?

Barbara Ulińska-Żurek: Renault Master to auto, które jest niezwykle funkcjonalne i ekonomiczne. Ma największą ładowność w swojej klasie i jest bardzo lekkie, co przekłada się na niskie koszty użytkowania. Warto również dodać, że nowe wersje elektryczne, jak Renault Master E-Tech, oferują zasięg nawet do 460 km, co czyni go świetnym wyborem dla firm stawiających na ekologię i oszczędności.

Rozmawiał: Rafał Radzymiński, obraz: Michał Bartoszewicz, Renault

Nowy Renault Master dostawczakiem roku

Atuty nowego Renault Mastera jednomyślnie potwierdzili jurorzy z 25 krajów, którzy przyznali mu prestiżowy tytuł International Van of the Year (IVOTY).

Stylistyką nowy Master zwiastuje przełom dla aut dostawczych. Jego kształt to efekt żmudnych prac w tunelu aerodynamicznym. Zapewne ucieszy i oko, i portfel, bo w trasie liczy się nie tylko efektywny napęd, ale i opływowa sylwetka. Co ciekawe, styliści stworzyli takie proporcje, by auto atrakcyjnie wyglądało niezależnie od rodzaju zabudowy. A tych, w wersji fabrycznej, może być aż 40, zaś konfiguracji w zasadzie w nieskończoność. 

Ciekawie zaprojektowano deskę rozdzielczą, którą kierowca jakby został otulony, stwarzają bardzo ergonomiczne miejsce do pracy. Składane środkowe oparcie, które tworzy mini biurko plus dziewięć poręcznych schowków pomagają urządzić się jak w gabinecie. Podobnie jak w osobowych modelach Renault, nowy Master otrzymał nowoczesny tablet z systemem openR link z wbudowanymi usługami Google. Do wyboru jest 50 praktycznych aplikacji, np. do odczytywania e-maili czy mapy Google z komunikatami o sytuacji na drogach w czasie rzeczywistym. Do tego 20 zaawansowanych systemów wspomagających bezpieczne prowadzenie, np. cyfrowe lusterko wsteczne, które pokazuje całą przestrzeń za autem. Do napędu nowego Mastera można wybrać spośród czterech nowoczesnych silników Diesla lub wersję elektryczną z dwóch wariantach mocy i zasięgu (nawet do 460 km).

Alcar Renault

Olsztyn, ul. Lubelska 39A

alcar.renault.pl

fb/AlcarOlsztyn

Nowy Renault Master

wersja z silnikiem Diesla – cena od 126,2 tys. zł

wersja z silnikiem elektrycznym E-Tech o zasięgu do 460 km – cena od 237 tys. zł