VillaPark to bez wątpienia bardzo ważny punkt naszego portfolio i jestem przekonany, że to projekt, który przyczyni się również do budowania marki dewelopera – uważa elbląski architekt Krzysztof Hoffmann z Atelier Hoffmann.

MADE IN: Efektowna plaża, zabytkowy park i kameralne osiedle domów jednorodzinnych. Trudno o lepszą przestrzeń do wkomponowania nowej inwestycji.

Krzysztof Hoffmann: Rzeczywiście. Można powiedzieć, że VillaPark powstaje w pierwszej linii do jeziora, a takie inwestycje zawsze są szczególne. Oba budynki zaprojektowano tak, by był z nich widok na jezioro. W budynku A na ostatniej kondygnacji przewidzieliśmy największe mieszkanie z obszernym tarasem i naprawdę wyjątkową panoramą. W tym budynku w ogóle większość mieszkań ma właśnie południowe tarasy, czyli zwrócone w kierunku jeziora. Niektóre z mieszkań mają nawet po dwa tarasy. We wszystkich przypadkach zastosowaliśmy czyste szkło, by nie zaburzać widoku. Natomiast widok z drugiej strony też jest ciekawy, bo mamy tam bardzo ładnie uporządkowaną parkową zieleń. Nieprzypadkowo po drugiej stronie ulicy trwa budowa hotelu. To piękne miejsce, a taka inwestycja jeszcze bardziej podnosi jego prestiż. To rzadko spotykane, by inwestycja była zlokalizowana w tak zacisznym miejscu, a oddalonym od centrum zaledwie o kilka minut.

VillaPark będzie urbanistyczną perełką Ostródy?

Mam nadzieję. Zaproponowaliśmy nowoczesną architekturę, która delikatnie nawiązuje do regionu, choćby przez dwuspadowe dachy. Deweloper stosuje materiały wysokiej jakości, a wokół obu budynków przewidziano sporo terenów do wypoczynku i rekreacji. Niemal całe zaplecze inwestycji będzie też wolne od ruchu kołowego. Zaplanowano jedynie dojazd do garaży.

O jakim kliencie myśleliście projektując VillaPark?

Zakładaliśmy, że klient docelowy to osoba, która ma już parę lat pracy za sobą. Chce odpocząć nie tylko w wakacje i zwraca uwagę na wartości dodane w inwestycji. Choćby na wykonanie części wspólnych, na które deweloper położył wyjątkowy nacisk. To właśnie takie detale, poza oczywiście lokalizacją, budują prestiż inwestycji.

W VillaPark jest też potencjał dla inwestorów?

Myślę, że tak. Przede wszystkim ze względu na bliskość jeziora. Nieprzypadkowo bardzo blisko ktoś postanowił ulokować hotel. Sama Ostróda też jest miastem o dużym potencjale turystycznym. Moim zdaniem standard VillaPark nadaje się również idealnie jako odpowiedź na rosnące wymagania klientów apartamentów.

Co poza lokalizacją jest największym atutem tej inwestycji?

Dobra inwestycja, to lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja, a w tym przypadku ten warunek jest spełniony z nawiązką. Ciekawa jest również architektura i myślę, że może się ona podobać. Kolejny atut, o którym jeszcze nie wspomnieliśmy, to rozkłady mieszkań. Wszystkie elementy konstrukcyjne zlokalizowaliśmy na zewnątrz, więc każdy nabywca mieszkania ma niemal pełną dowolność w aranżowaniu przestrzeni wewnątrz swojej nieruchomości. Wiele osób zwróci również uwagę na jakość części wspólnych, o których wspomnieliśmy, czy na fakt, że do każdego mieszkania jest przypisana komórka lokatorska i miejsce w garażu.

W Ostródzie to nie pierwsza nasza inwestycja, ale na pewno szczególna. W ogóle muszę przyznać, że deweloperzy w Ostródzie mocno podnoszą sobie poprzeczkę. Zwracają uwagę na zieleń, części wspólne, kwestie wykończenia. VillaPark to bez wątpienia bardzo ważny punkt naszego portfolio i jestem przekonany, że to projekt, który przyczyni się również do budowania marki dewelopera.

Rozmawiała: Karolina Bergman, obraz: VillaPark, Atelier Hoffman

VillaPark Ostróda – Biuro Sprzedaży

Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 4

tel.: 660 762 864, 669 675 402, 508 829 644