Jeśli jeździsz autem klasy premium, to wreszcie zacznij korzystać z usług serwisowych na poziomie premium. Z wirtualną technologią obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej Mazurek Premium Service wprowadza swoich klientów w realny świat. 

Witamy w Service View. Kiedy odbierzemy twoje auto na przegląd serwisowy, to zanim cokolwiek przy nim zrobimy, otrzymasz od nas maila z filmem, który przedstawi diagnozę samochodu oraz do akceptacji kosztorys planowanych naprawy. Pozdrawiamy – Mazurek Premium Service.

Tak to mniej więcej wygląda. Mazurek Premium Service należy do grupy Bosch Service. Dzięki tej współpracy, ale też inwestycjom w specjalistyczne oprogramowanie, poprzez system Pass Thru uzyskał dostęp do oryginalnych systemów diagnostycznych aut grupy Land Rover, Jaguar, Audi, BMW, Mercedes i Volvo. – Oznacza to, że możemy wykonywać w naszym serwisie przeglądy gwarancyjne tych aut. Usługa jest przeprowadzana bowiem zgodnie ze standardami wymaganymi przez producenta i jest przez niego honorowana – podkreśla Paweł Stefański, kierownik Mazurek Premium Service.

KLIKNIJ, aby posłuchać naszego podcastu
MADE IN Warmia & Mazury Podcasts

Przegląd zostaje wpisany do elektronicznego systemu danej marki, w którym Mazurek Premium Service jest zaakceptowany jako wykonawca. Za to cena usługi jest nawet do 50 proc. niższa niż w ASO. 

Takich usług inne niezależne serwisy praktycznie nie wykonują, choć z punktu widzenia przepisów jest to możliwe już od kilku lat. Jest to jednak nie tylko kosztowne, ale niełatwe. – Nasz serwis mógł wprowadzić te usługi dzięki umiejętnościom, doświadczeniu i determinacji kierownika serwisu, który przez wiele lat pracował w sieciach Land Rovera, Jaguara i Volvo w Wielkiej Brytanii. Zna więc doskonale procedury oryginalnych systemów elektronicznych niezbędnych do wykonywania przeglądów gwarancyjnych tych samochodów, ale też ma doskonale opanowany specjalistyczny język angielski, który ułatwia współpracę w zakresie zagadnień technicznych z zagranicznymi centralami producentów – podkreśla Marek Czerwiński, dyrektor handlowy salonu Mazurek Premium Cars specjalizującego się w sprzedaży nowych i prawie nowych aut klasy premium.

Dlatego wprowadzenie usługi przeglądów gwarancyjnych cieszy klientów ich salonu, którzy nabywają tu samochody jeszcze na gwarancji – cała obsługa auta zostaje bowiem w macierzystym salonie, zaś stawki serwisowe działają jak magnes na tych, którzy często wyjeżdżali na serwis do Trójmiasta czy Warszawy (np. właścicieli aut grupy Jaguar Land Rover). To też oszczędność czasu, tym bardziej, że Mazurek Premium Service wprowadził usługę, dzięki której właściciele aut premium w zasadzie nie muszą ruszać się z domu. Auto może być zabrane od klienta np. spod domu, a po zakończonym przeglądzie odstawiane z powrotem. 

Przed naprawą klient dostaje drogą mailową wspomniany Service View, by miał pełny obraz sytuacji i z góry przewidziane koszta. A gdyby potrzebował na czas naprawy równie luksusowego auta zastępczego, flota czeka do dyspozycji. Na użytek klientów Mazurek Premium Service pojawiło się nawet ostatnio w pełni elektryczne BMW i3. Dobrych emocji nie zabraknie więc nawet i podczas przeglądu.

Tekst: Rafał Radzymiński, obraz: Michał Bartoszewicz

Mazurek Premium Cars

Olsztyńska firma specjalizująca się w sprzedaży nowych i prawie nowych samochodów klasy premium obchodzi w tym roku 25-lecie działalności. Wypracowała markę nie tylko w regionie, ale też w kraju – styl i forma działalności Mazurek Premium Cars ściąga tu klientów w zasadzie z całej Polski. Skąd taka renoma?

• Duży wybór marek oraz modeli premium, a przede wszystkim doświadczenie sprzedawców znających specyfikę tego wymagającego segmentu, pozwalają uszyć klientowi auto na miarę gustu, oczekiwań prestiżu, o dobrze przemyślanej wartości użytkowej, ale też rozsądnie skonfigurowanych i z dobrze dobraną propozycją finansowania lub wynajmu.

• Klienci często składają tu zamówienia pod szczególnie sprecyzowany model, który kadra Mazurek Premium Cars, dzięki wypracowanym relacjom z partnerami zagranicznymi, potrafi zrealizować w krótkim czasie.

• Cechą multidilera nie jest skupianie się i faworyzowanie jednej marki. Dla klientów ceniących prestiż, do przetestowania są modele premium Mercedesa, BMW, Audi, Volvo, Jaguara czy Range Rovera, a też możliwość zapoznania się z autami rzadziej spotykanymi: Bentley, Maserati czy Porsche. Dzięki temu klienci mają możliwość „posmakowania” samochodów, o których być może wcześniej nie myśleli.

• W salonie proponowane jest finansowanie konkretnego egzemplarza, zarówno w formie klasycznego leasingu, bądź coraz popularniejszego długoterminowego wynajmu.

• Wartością dla użytkowników największą, bo przekładającą się na komfort użytkowania, jest stała opieka serwisowa gwarancyjna i pogwarancyjna z cenioną przez klientów usługą „door to door”. Mazurek Premium Service działa w ramach grupy Bosch Service i wykonuje przeglądy gwarancyjne wedle identycznych zasad i formalności jak autoryzowane stacje, ale nawet o 50 proc. taniej.

Mazurek Premium Service

Olsztyn, ul. Lubelska 29

mazurek.com.pl