Wszyscy chcemy być sprawniejsi w biznesie. Ale jak trzymać go w ryzach, skoro to tak zawiły mechanizm? Jako redakcja kultywujemy ideę pobudzania lokalnej przedsiębiorczości do rozwoju, dlatego 13 czerwca zainaugurowaliśmy cykl bezpłatnych spotkań BIZNES WIR. Propozycja dla tych, którzy rozwijając siebie i swój biznes, szukają przydatnej wiedzy, inspirujących ludzi i relacji, które pozwalają wymieniać się potencjałem. Stąd WIR: wiedza, inspiracje, relacje. 

„Jak stracić 10 tys. zł na nieudaną reklamę?” – z tym intrygującym hasłem rozpoczęła Magdalena Rudzińska, CEO & Founder Avocado.pl – wiodącej agencji reklamowej z Wybrzeża. Kto nie odpowiedział jeszcze na pytanie – kim jest jego klient – tytuł wykładu może przypisać właśnie sobie.

Show skradł Krzysztof Hołowczyc. To, że jest jednym z najlepszych kierowców w historii polskiego motorsportu, wie każdy, ale że jest równie inspirującym mówcą, który potrafi porwać tłum – wielu właśnie się przekonało. I w sporcie, i życiu, i w biznesie osiąga się cele, kiedy nie pobłaża się determinacji i… – Nie gasi się w sobie ognia – podkreślał „Hołek”. A wtedy na mecie jesteś pierwszy.

KLIKNIJ, aby posłuchać naszego podcastu
MADE IN Warmia & Mazury Podcasts

Partnerami BIZNES WIR są marki, które wiele już udowodniły. Kancelaria prawna Wojarska Aleksiejuk Wspólnicy, która wyspecjalizowała się w przeprowadzaniu firm rodzinnych przez bezpieczny proces sukcesji majątkowej, przybliżyła ten wciąż niedoceniany temat, pozwalający przetrwać wielopokoleniowym biznesom. Salon BMW Zdunek Premium (wchodzi w skład potężnej grupy dilerskiej, która ma ponad 40 lat historii) przygotował niespodziankę – jazdy topowymi modelami koncernu: serią 7 i najnowszym SUV-em X7. A jak powstaje największa inwestycja, która wkrótce zmieni krajobraz Olsztyna? Wydarzeniu towarzyszyła artystyczna wystawa zdjęć obrazująca rozmach Centaurusa.  

Prezes Banku Żywności, który prócz zapobiegania marnowania żywności, angażuje się też w aktywizację zawodową, dostarczył wiele dowodów na to, że poświęcając się działaniom społecznym, nawet mała firma może zbudować swój wizerunek.    

Kolejna porcja spotkań z inspirującymi ludźmi już po wakacjach. 

Partnerami wydarzenia byli: